GARNIER BOTANİK TEMİZLEYİCİ ÜZÜM SUYU




Selam kızlaaar! Garnier'in şu güzelim üzüm sulu ürünlerine kavuştum sonunda.Normal ve karma ciltler için olan ferahlatıcı tonikten aldım.Kokusu efsane! Üzüm üzüm kokuyor.Cildime uyguladığımda yapış yapış bir his bırakmıyor.Akşamları yatmadan önce temiz bir pamukla tüm yüzüme uyguluyorum.Aynı zamanda boyun bölgenize de uygulayabilirsiniz ürünü.Cildimi çok temiz hissediyorum ürünü uyguladıktan sonra.Gerçekten dediği gibi ferahlatıyor.Cildimdeki fazla yağlanmayı alırken kurutmuyor da.Siyah noktalara etkisi var mı henüz gözlemlemedim çünkü henüz çok yeniyim kullanmakta.Ama bu ürünün yazın iyice yağlanacak cildime çok işe yarayacağından eminim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ