NK TIRNAK SERTLEŞTİRİCİ VE GÜÇLENDİRİCİ

guzellerkulubu
Biraz uzayınca hemen kırılıp parçalanan tırnaklarım var ne yazıkki.Buna çare ararken Gratis'ten aldığım NK tırnak sertleştirici ve güçlendiriciyi denemeye başladım.Kullanmaya başlayalı henüz çok olmadı ancak tırnak kırılmam azaldı diyebilirim.Şimdilik memnunum, mutlu bir ilişkimiz var.Muhtemelen kullanmayı bıraktığımda yeniden kırılmaya başlayacaklar.Bunu biraz daha kullandıktan sonra Flormar'ın tırnak güçlendirme serisini denemek istiyorum.Ama genel olarak NK ürünlerini daha başarılı buluyorum.Ürünü normal parlatıcı cila gibi kullanıyorum.Tırnağınızı öyle kapkalın sert bişeye çevirmiyor.Sadece dayanıklılığını arttırıyor.Tırnaklarıma sizlerin de tavsiyeleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum ! :) 
Instagram sayfamı takip etmeyi unutmayın : @guzellerkulubu_ 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ