RIVAL DE LOOP YOUNG STROBING PALETTE






Rossmann benim için açık ara en iyi mağazadır zaten.Elimdeki strobing palette'i de uzunca bir süredir kullanıyorum.Günlük olarak kullanıyorum.Ancak bir düğüne gidiyorsanız daha ağır bir strobing palet tercih etmelisiniz, bu palet düğün-davet akşamları için yeterli olmayacaktır.Renklerin kolumdaki duruşunu görsellerden görebilirsiniz.Ürün yüzümde birkaç saat dayanıyor, ancak birkaç saat sonra tazelemem gerekiyor.Fiyatı performansına göre çok uygun.Ürün herhangi bir cilt irritasyonuna sebep olmuyor.Paletin içinde 3 farklı renk var.Biri blusher, biri gold öteki ise soft rose.Günlük makyajııma göre istediğimi uyguluyorum.Benim çok beğendiğim bir ürün oldu.Az bir miktarda sim sim duruyor ancak duruşu yapay değil, çok doğal.Eğer yolunuz Rossmann'a düşerse muhakkak bir bakın derim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ