HİMALAYA PEELİNG ETKİLİ SCRUB KAYISI ÖZLÜ




Sevdim mi sevmedim mi anlayamadığım bir ürünle geldi.Aslında bu ürünün instagram bloggerları tarafından biraz abartıldığını düşünüyorum.Bence işe yarayan bir ürün değil.Ürünün içindeki tanecikler cildi çizmiyor.Gözeneklerimi büyütmediler.Kokusu berbat.Ürünün az bir miktarı bütün yüzünüze yetiyor yani uzun bir zaman kullanabilirsiniz.Siyah noktalarıma herhangi bir etkisi olmadı.Ben bunu makyajımı temizledikten sonra cildimde kalan artıkları temizleme için kullandım ve bitirdim.Cildimdeki fazla yağlanmaya bir etkisi oldu mu?Aslında hayır.Yalnızca anlık olarak yüzeysel fazla yağı aldı o kadar.Bir de koyu renkli ojelerimi çıkarttıktan sonra tırnaklarımda kalan koyu lekeleri oavalamak için de kullandım.Bitsin diye uğraştım yani.Benim yeniden alacağım bir ürün değil.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ