THE ORDINARY Niacinamide 10% + Zinc 1%

 Merhaba,

Bu ürün bildiğiniz üzere ülkemizde pahalı sayılan bir serum. Ben de aldım ve bütün şişeyi kullandıktan sonra yorumlamak istedim. Serumu temiz ellerimde direkt temiz yüzüme uyguladım, akşamları sürdüm. Ürünü uyguladıktan sonra durulama vs yapmadım. Gece öyleye yattım. Uygulama esnasında hafifçe köpüren bir yapısı var ama cilde yedirdikçe kayboluyor ve bu köpürme benim hiç hoşuma gitmedi.Kendine has, kalıcı olmayan bir kokusu var, parfümlü bir ürün değil. Ben bu 1 tüplük uygulama sonucu cildimde ne yazık ki herhangi bir değişme göremedim. O yüzden yeniden para verip alacağım bir ürün olmaz. Ancak şunu belirtmeliyim ki cildimde öyle ağır kusurlar yok, sadece tüm gün maske kullanımına bağlı tek tük sivilcelenme ve hafif bir bb kremle kapanan ton eşitsizlikleri mevcut. Belki de  bu sebepten bana uygun bir ürün değildir.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ