LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO + VE YÜZ YIKAMA JELİ

Effaclar







Selam kızlar! Bugün sizlere La Roche Effaclar duo jel ve onun asistanı yüz yıkama jeliyle geldim.Sivilcelere ölüüm! Bu ürünler tam anlamıyla mucize.Yüz yıkama jeli cildinizi bebeksi yapıyor, kokusu mükemmel.Kozmetik ürünü olmadığından öyle haşır haşır köpüren bir ürün değil böyle hafifçe köpürür.Parmağınızın ucuna minikçe alsanız tüm yüzünüze yeterli.Effaclar Duo+'ın ise şöyle bir özelliği var.Bu ürünün de kokusu mükemmel.Bunu yalnızca sorunlu bölgelere uyguluyorsunuz.İlk günlerde önce sivilcelerinizi geçirecek sonra yüzünüz bebek bebek olacak.Ardından yeniden sivilceler çıkacak ama korkmayın ürünün özelliği bu.Deri altında kalan henüz çıkmamış sivilceleri cilt üstüne atıp sonra da tedavi etmeye yarıyor.Nasıl memnun kaldım ve nasıl bayıla bayıla kullandım anlatamam.Malum pahalı ürünler, eğer ben önce bi deniyim demek isterseniz çok uygun fiyata (25 lira) hem jel hem duo+'tan oluşan set var.Deneme seti falan olduğuna bakmayın ben 3 aydan fazla kullandım küçücük seti.Çünkü zaten çok az ürün yetiyor tüm cilde.Benim cildimi çok güzel tedavi etti.Akne problemi yaşayanlara şiddetle tavsiye ediyorum!!Dermokozmetik eczanelerden talep edebileceğiniz gibi internetten de sipariş verebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ