SUDOCREM


İnstagram fenomeni krem desem yeridir herhalde.Ben de acaba dedikleri kadar dillere destan bir durumu var mıdır diye merak edip hemen eczaneye koştum aldım.Kullananların gözlemleri genel olarak sivilce ve sivilce izlerini geçirmesi ve çok iyi nemlendirici olduğu yönünde.Ben de aynen tüm kullananlara katılıyorum.Ellerim kurumaktan pul pul olmuş dökülüyordu, ne kadar yoğun yağlı nivelar uygulasam da kendine getirememişken sudokrem ellerimi bir gecede toparladı.Artık her akşam yatmadan önce ellerime uyguluyorum.Eğer sivilceleriniz için uyguluyorsanız çok ağır yağlı bir krem olduğundan sakın tüm yüzünüze uygulamayın.Kızarıklık , leke ve sivilcelerinizin üstüne uygulayın ve sabah bebek poposu kıvamında bir ciltle uygulayın.Krem gerçekten sabaha kadar sivilceleri söndürüyor ancak uygularken az miktarda uygulayın, sakın sudocreme boğmayın.Eğer tüm yüzünüze uygularsanız ya da yoğun şekilde uygularsanız cildiniz mayın tarlasına döner aman dikkat!! Eğer siz de kullanıp tecrübe ettiyseniz yorumlarınızı bekliyorum kızlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ