LOREAL COLORISTA WASHOUT

Kadınlar günü Gratis indirimine atlayıp bir süredir denemeyi düşündüğüm ürünü hemen indirimde kaptım.Loreal Colorista Washout serisinden bahsediyorum.Tam anlamıyla mükemmeller! Keşke saçımı istediğim gibi renkten renge sokabilsem, hepsine boyayabilsem.Ama ne yazık ki bu mümkün değil.Bu serinin renkleri canlı renkler ve pastel renkler olarak ikiye ayrılmış.






Saçlarınız açık tonlardaysa (sarı tonları) istediğinizi uygulayabilirsiniz çünkü hepsi tutar özellikle bıcır bıcır pastel tonlar tam siz sarışınlara göre.Ancak benim gibi kahverengi tonlarda saçlarınız varsa canlı tonlar bizlerin saçına göre.Eğer pastel tonları uygularsak görünmez.Ancak imkansız değil :) Bleach'le saçlarınızı açtırıp üstüne pastel tonları uygulayabilirsiniz.Ben şimdilik bleach'le uğraşmayıp kendi saç tonuma uygun olan turkuaz rengini aldım.Temiz ve kuru saçınıza uygulayıp yarım saat bekletip duruluyorsunuz.Kutunun içinde kocaman bir talimatlar kağıdı var zaten, muhakkak dikkatlice okuyun ve harfiyen uygulayın.Ben ÇOK memnun kaldım renk çok güzel tuttu.Colorista serisinin bir de sprey türü var.Günlük saç boyası olarak geçiyor ve en fazla 5 yıkamada tamamen saçınızdan atılmış oluyor bu sprey.Benim de kullanmış olduğum yarı kalıcı olan washout ürün 2 hafta ( yaklaşık 15 yıkama) boyunca kalıcı.






Eğer siz de saçlarınızı kısa sürelerle ve saçınıza minimum zararı vererek renkten renge sokmak istiyorsanız muhakkak tavsiye ederim.Oldukça başarılı ve kalıcı bir seri olmuş!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ