LOREAL SKIN PERFECTION SERİSİ

Sizlere bu yazımda Loreal Skin Perfection serisi hakkında konuşmak istiyorum.Öncelikle bu yorumları yaparken yakın bir arkadaşımın da tecrübelerinden de yararlanıyorum, bunu da baştan belirterek teşekkürlerimi sunayım :)

Öncelikle Loreal Skin Perfection Nemlendirici Krem ile başlayalım.


Daha önceden kullandığım bb krem cildimi mahvetmişti ve sivilce ordusu cildimi işgal etmişti.Daha sonra bu seriyle tanıştım.Öncelikle ürün vadettiklerini karşılıyor mu ? Bence evet karşılıyor. Gerçekten kutusunda vadettiği gibi cildimi pürüssüzleştirdi.Cildimi basan o sivilce ordusunu geri püskürttü.Cildimdeki önceden kalmış olan lekeleri azalttı hatta bazılarını yok etti.Kremin kokusu oldukça güzel , mis gibi bir koku var.Nemlendirmesi çok başarılı , cildimi yumuş yumuş yapıyor.Ben bunu nemlendirici dışında aynı zamanda makyaj bazı olarak da kullanıyorum.Oldukça başarılı baz görevi görüyor.Vazgeçemediğim, tekrar tekrar aldığım bir nemlendirici.  

Şimdi BB Kremine bakalım





BB krem denince aklıma gelen en iyi BB krem budur.Cildime oturması çok güzel, asla kalıp gibi durmuyor.Günlük makyajımda vazgeçemediğim bir ürün.Bir bb krem olduğu için tabi ki de gecelere kadar full kalmıyor, tazelenmeye ihtiyaç duyuyor.Sivilce ya da ekstra yağlanma yapmıyor.Cildimde renk eşitlemesi yapıyor.Cildime taptaze bir görünüm veriyor, tam bahar makyajı havası veriyor.Eğer cildinizde çok ağır sorunlarınız yoksa tam size göre bir ürün.

Eğer sizlerin de farklı tecrübeleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum!!! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ