NIVEA URBAN DETOX MASKE




Selam kızlar.Hep söylediğim gibi benim karmadan yağlıya dönük bir cildim var.Özellikle yaz aylarında iyice yağlanıyor.Ben bu maskenin o yüzden yazın çok işime yarayacağını düşünüyorum.Üründe klasik  o mükemmel  Nivea kokusu var.Koyu bir kıvamda ancak cilde çok güzel sürülüyor parmağınızla.Sürdükten sonra ferahlık veren bir yanmayla karışık his uyandırıyor.1 dakikadan fazla ben tutmuyorum çünkü bu sefer gerçekten yakmaya başlıyor.Maskenin içinde minicik minicik , peeling etkisi yapması için partiküller var.1 dakikanın sonunda ılık suyla cildime masaj yaparak ovalaya ovalaya çıkartıyorum. Cildimi yumuşacık yapıyor, asla bir kızarıklık oluşmuyor.Nivea'nın bazı ürünleri bende sivilcelenme yapmıştı ancak bu üründe öyle bir şey gözlemlemedim.En başta dediğim gibi özellikle yazın kullanmak istediğim bir ürün, yazın fazla yağı cildimden çekeceğine eminim. 20 lira civarında bir fiyatı var. Denemek isteyenlere tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ