BOTANICALS FRESH CARE KAMELİNA (Camelina) BALSAM KREM

Son Gratis indirimiyle yakaladığım bebek!Asi saçlar için olan balsam kremi aldım, silikon, paraben ve renklendirici içermiyor oluşu da artı puan.Saçlarım çok fazla elektriklenir ve eciş bücüş olur ancak tam anlamıyla bir kurtarıcı bulduğumu düşünüyorum.Saçlarımı yıkayıp taradıktan sonra boy ve uçlarına ıslakken sürüyorum ancak isterseniz gün içinde kuruyken de kullanabilirsiniz. Yumuşacık yapıyor ve elektriklenmesini önlüyor.**Durulanmaz**. Kokusu da çok ağır değil, ben hindistan cevizine benzer alt tonlarda bir koku aldım, ürün ketencik tohumu yağı içeriyor.Eğer sizin de benimki gibi asi saçlarınız varsa (ki benim saçlarımda asi+kıvırcık kombosu var) özellikle indirimde yakalarsanız kaçırmayın derim.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ