NYX FULL COVERAGE CONCEALER

Merhaba!
Bugün sizlere NYX Concealer ile olan tecrübelerimden bahsedeceğim.







Minnacık bir tüp kendisi.CJ00 ALABASTER renk.7 gram/0.25 oz.Kapatıcılık kuvveti çok yüksek ancak kıvamı çok yoğun. Düzgün ve dikkatli bir şekilde uygulanmazsa topak topak bir görüntü oluşturabilir.Ben yüzüme önce nemlendirici ardından makyaj bazı uyguluyorum.Daha sonra parmağımla minik minik  vuruşlarla dikkatli bir şekilde uyguluyorum.Göz kapağınıza da uygulayabilirsiniz, üzerine far çok güzel oluyor.Ürün biraz daha yumuşak kıvamlı olsaydı %100 tavsiye ederdim ancak aşırı yoğun kıvamından dolayı %75-80 tavsiye ediyorum.Bitince yenisini indirimde bulursam alabilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ