ORGANİX SİYAH MASKE






Merhabalar kızlar, 
Bu seferki ürünüm kullanıp da ne yazık ki pek memnun kalamadığım bir ürün. Uygulamaya başlamadan önce yüzünüzü ılık suyla yıkayıp iyice kuruluyorsunuz. Ardından gözlerinizi koruyarak maskeyi bütün yüzünüze sürüyorsunuz.25-30 dk beklettikten sonra bir ucundan bant ucu açar gibi kaldırarak soymaya başlıyorsunuz.Zaten kalıp şeklinde soyuluyor.Kuvvetli bir şekilde yüze tutunan bir ürün değil zira bu sebepten ötürü ben pek bir temizleyici etkisine şahit olmadım.Belki günlük tozu pisliği cildin üst tabakasından kaldırıyor olabilir ama onun dışında tamamen etkisiz geldi bana.Ayrıca çok yoğun ve ağır bir kokusu var, bana öksürük şurubu gibi koktu hiç ama hiç sevmedim kokusunu.Eğer siz yine de bir şans verip denemek isterseniz ben Eve Shop'tan almıştım.Ama benim memnun kaldığım bir ürün değil. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ