URBAN ARGAN OIL SIVI SAÇ KREMİ

Merhabalar,




Yeni bir ürünle karşınızdayım.Argan içerikli ürünleri fiyatlarının daha pahalı olmasından dolayı indirimlerde yakalayıp almayı severim.URBAN ARGAN OIL sıvı saç kremiyle de böyle tanıştım.Öncelikle kokusuna değinmek istiyorum.Genellikle argan yağlı ürünlerdeki hoş kokuyu severim ancak bu ürünün kokusunu sevemedim.Hatta ertesi gün tamamen çekilmez bir koku oldu benim için.Saçımın çok erken yağlanmasına da sebep oldu.Daha önce Gliss'in sıvı saç kremini kullanıyordum ve oldukça memnundum.URBAN ise yeniden alabileceğim bir ürün değil malesef.Saçımı yumuşatma konusunda ise yine sınıfta kaldı.Ekstra bir yumuşaklık, bakım-onarım vs katmadı.Ürün benim için ne yazıkki sınıfta kaldı.Şişeyi bitirebilmek için kendimi zorluyorum ama sanmıyorum bitirebileceğimi.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ