GARNIER ARINDIRICI SIKILAŞTIRICI TONİK

Selamlar!
Bu sefer de yine sizlerle beğendiğim bir ürünü paylaşacağım.Ürünün kutuda yazan etkileri:
-Anında yağ fazlasını uzaklaştırma.
-Gözenekleri sıkılaştırma.
-Cilt dokusunu arındırma.
Peki ben koca bir kutuyu bitirerek ne gözlemledim?
-Siyah noktalarım yok oldu ve gözeneklerim kapandı.Yüzümü temizleyip arındırdı.
Benim cilt tipim karmadan yağlıya dönük.Ben cildime günde 1 defa cildimi temizledikten sonra uyguladım.Yağlı, parıl parıl görünümü engelledi.Ürün buram buram alkol kokan bir ürün.Kokusu çok rahatsız edebilir ve eğer kurumaya meyilli bir cildiniz varsa çok dikkatli olmalısınız.Benim cildim yağlı olduğundan günde tek uygulama herhangi bir kızarıklık ya da tahriş yapmadı.Eğer sizin de yağlı-karma cildiniz varsa ve alkol kokusundan rahatsız olmam diyorsanız ben size bunu tavsiye ederim.Ancak kuru ciltlerde tahrişe yol açabilir.Benim kutum bitmek üzere , vadettiklerini ben kendimde gözlemlediğim için yenisini alırım.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ