NIVEA AQUA SENSATION CANLANDIRICI BAKIM KREMİ





Daha önceleri de belirttiğim üzere karmadan yağlıya dönük bir cildim var.Ancak cildinizin yağlı olması onu nemlendirmemeniz lazım anlamına gelmiyor.Ben genelde Neutrogena'nın yağsız ciltler için yüz kremini kullanırdım.Bir Gratis indiriminde daha önceden tavsiyesini duyduğum Nivea Aqua Sensation kremi aldım.Makyajdan önce ya da cilt temizliğimi yaptıktan sonra nemlendirici kullanıyorum.Özellikle soğuk kış aylarında yeterli nemlendirmeye özen gösteriyorum.Kremin nemlendirmesi gayet iyi, ferah bir his de bırakıyor.Ancak minik minik sivilcelenme yaptı bende.Gözeneklerimi tıkadığını gözlemledim.Nivea ürünlerinden genel şikayetim sivilce yapmasıydı , krem de ne yazık ki aynı etkiyi yaptı.Bitirmek için sadece vücut kremi olarak uyguluyorum.Neutrogena'ya geri döneceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ