CREIGHTONS PHOTO PERFECT FACE MASK ANTI BLEMISH






Hoşgeldin ve iyi ki geldin Creightons! Creightons'ın bildiğiniz üzere bir dizi yüz maskesi serisi var.Bendeki Anti Blemish selfie ready skin face mask. Lekelere karşı yüz maskesi kendisi.Temiz ve kuru cildinize eşit tabaka halinde sürüp 5-10 dk bekletip "sıcak su" ile duruluyorsunuz.
Haftada 1-2 defa kullanıyorsunuz.Yüzünüze sürdüğünüzde sanki mentol sürmüş gibi buz gibi ve ferah bir his veriyor.10 dk bekliyorum ben sürdükten sonra ardından kurumuş maskemi sıcak suyla yıkıyorum.Yüzüm yıkadıktan sonra inanılmaz yumuşak , pamuk gibi oluyor.Çok da güzel naneli sakız tadında bir kokusu var. Bayılıyorum bu maskeyi uyguladığım akşamlara.Cildimdeki lekelere iyi geldiği gibi gözeneklerime de iyi geldi.Tekrar tekrar alırım ben bunu.


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ