RIMMEL LASTING FINISH 25HR





Daha önce neden Rimmel'i es geçtim dedirten fondöten. Her zaman dediğim gibi yağlı-karma bir cildim var.Bende hiçbir cilt irritasyonuna ya da sivilce oluşumuna sebep olmadı.Bendeki 100-ivory rengi, buğday tenliyim ve tam oturdu rengi bana.Çok ince bir yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı oldukça güzel.Eğer aşırı sorunlu bir cildiniz yoksa oldukça memnun kalacaksınız.Eğer uzun bir gün geçiriyorsanız akşama doğru tazelemeniz gerekebilir.Mat bitişli değil ve ciltte oldukça doğal duruyor.Fiyat/Performans oranı çok başarılı.Fondöten arayışında olanlara tavsiye ederim.Cildinizle bütünleşmesine bayılacaksınız! Sevgililer günü indiriminden %50 indirimle aldım o da daha bir mutlu etti beni.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ