CREIGHTONS ARGAN SMOOTH ŞAMPUAN

Türkiyede  Gratis'lere gelen bir İngiliz markası Creightons. Kendisiyle yakın bir arkadaşımın hediye etmesi sonucu tanıştım.Oldukça memnun da kaldım.Argan yağlı ve tüm saç tipleri için olan şampuanı kullandım.Saçlarım boyalı ve uçlara doğru yıpranmış durumda ve ben bu şampuandan oldukça memnun kaldım.Herhangi bir ağırlaştırma, yağlandırma , dökme vs yapmadı.Saçlarımı sakinleştirdi , uçlardaki kuru görüntülere çok iyi geldi.Özellikle indirim dönemlerinde fiyatlar oldukça uygun ve denemenizi tavsiye ederim hatta özellikle kuru ve yıpranmış saçlarınız varsa muhakkak alın ve bu markanın ürünlerini kullanın.Ayrıca şampuan öyle haldır haldır köpürmüyor bilginiz olsun, köpürmemesi temizlemiyor anlamına asla gelmiyor!Çok hafif parfümlü bir kokusu var, asla rahatsızlık vermiyor. Bittiği zaman ise yeniden almayı düşünürüm.



Yorumlar

  1. Bu ürünü bende kullanıyorum ve keratin botox yaptırdım acaba tuzsuz mu?Kullanmam doğru mu?

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler bilgi için. Bugün satın aldım ama henüz kullanmadım, köpürmemesi beni endişelendirebilirdi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ

PANTENE AQUA LIGHT

FLORMAR PRIME'N LIPS RUJ